Колеги, имам следния проблем, скоро смених двигател понеже имах голям разход на масло, 1л. на 100км. купих двигател тук от форума, всичко беше ОК, но след 500км пробег забелязах че нивото на маслото е спаднало с около 3-4мм, колата не пуши като преди, възможно ли е да си го доизгаря, понеже беше малко над максимума
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа 147 1.6 проблем с маслото
Collapse
X
-
Просто спарковете си горят масло, особено ако си сипал 10w40 ще си го пипа почти задължително.
-
Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщениеПросто спарковете си горят масло, особено ако си сипал 10w40 ще си го пипа почти задължително.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщениеПросто спарковете си горят масло, особено ако си сипал 10w40 ще си го пипа почти задължително.
Comment
-
Радвам се за което. Покарай още и ако продължава, ще трябва да се ходи на майстор.
Comment
-
Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщениеРадвам се за което. Покарай още и ако продължава, ще трябва да се ходи на майстор.дано се окаже че си го доизгаря до нивото което си и трябва или от самото масло, че ми сложиха някакъв Манол 10w40, някакво за коли на газ
Comment
-
За да не пускам друга тема ще пиша тук, както писах смених двигателя със друг, на новият му гледах свещите и те бяха керамични на цвят, тоест не е горял масло, но като го монтираха разхода на масло е приблизителен до стария, което ме въвежда на мисълта че проблема не е в двигателя, възможно ли е от така наречения клапан картерна винтилация, този които е зад дросела да не работи правилно и от там маслените пари да додадат повечето в дросела и за това маслото да се губи?
Забравих да спомена че до като бях със старият двигател съм ходил при сумати майстори и всичките бяха на мнение че са сигменти, но като го свалих и разглобих се оказа че са напълно здрави и проблема не е бил в тях.
Comment
-
Виждал ли си го. То е една пружинка с топче, ако не ме лъже паметта. Няма какво да му стани. Ако не работи ще разбереш, повярвай ми. Моята при сглобяването ,след един ремонт изчезна въпросния клапан, за който тогава и не подозирах, че съществува. Почна да вие и като отвориш капачкатс на двигателя се чува все едно надува вътре нещо.
Comment
-
Първоначално публикувано от victory35 Покажи съобщениеЗа да не пускам друга тема ще пиша тук, както писах смених двигателя със друг, на новият му гледах свещите и те бяха керамични на цвят, тоест не е горял масло, но като го монтираха разхода на масло е приблизителен до стария, което ме въвежда на мисълта че проблема не е в двигателя, възможно ли е от така наречения клапан картерна винтилация, този които е зад дросела да не работи правилно и от там маслените пари да додадат повечето в дросела и за това маслото да се губи?
Забравих да спомена че до като бях със старият двигател съм ходил при сумати майстори и всичките бяха на мнение че са сигменти, но като го свалих и разглобих се оказа че са напълно здрави и проблема не е бил в тях.
Comment
-
Първоначално публикувано от victory35 Покажи съобщениеЗа да не пускам друга тема ще пиша тук, както писах смених двигателя със друг, на новият му гледах свещите и те бяха керамични на цвят, тоест не е горял масло, но като го монтираха разхода на масло е приблизителен до стария, което ме въвежда на мисълта че проблема не е в двигателя, възможно ли е от така наречения клапан картерна винтилация, този които е зад дросела да не работи правилно и от там маслените пари да додадат повечето в дросела и за това маслото да се губи?
Забравих да спомена че до като бях със старият двигател съм ходил при сумати майстори и всичките бяха на мнение че са сигменти, но като го свалих и разглобих се оказа че са напълно здрави и проблема не е бил в тях.
Гумички на клапаните и евентуално сегменти, ако нямаш теч
Comment
-
Първоначално публикувано от victory35 Покажи съобщениеПисна ми от майстори вечедано се окаже че си го доизгаря до нивото което си и трябва или от самото масло, че ми сложиха някакъв Манол 10w40, някакво за коли на газ
аз бях след основен ремонт и майстора ми сложи манол и втората смяна пак беше същия манол е ми продължи да си е шумен мотора. сложих за проба castrol 10w60 и край с разхора и почна да мърка после продължих с цастрол 5w40 и пак така мърка така че виш първо смени маслото с по хубаво
Comment
-
Ми аз пък съм карал с eni 10w40 и беше чорба. От тогава карам само с кастрол 10w60 и почти не го пипа.
Comment
Comment